It's like having a little pet for your face.

« »
  • avg: 5
  • avg: 4.69
  • May 09 @ 9:52am
Behold, the mighty Kreg Jig!

Comments

Hodges says:
Don't know what that is but you make it work!
Posted: May 9th, 2011 - 9:54am -
Phil says:
It makes butt joints.

lulz
Posted: May 9th, 2011 - 9:57am -
Binkleberry says:
I was like, "Is that a . . . why yes. Yes, it is." Well done sir. Nice workshop, btw.
Posted: May 9th, 2011 - 9:57am -
malphrus says:
haha, the ol' pocket jig.

what are you going to make?
Posted: May 9th, 2011 - 9:57am -
Chalkdog says:
Looks like something you wouldn't want to get a finger, or moustache, caught in.
Posted: May 9th, 2011 - 10:03am -
Phil says:
@Chalkdog haha! You'd have to try hard to get a moustache caught in it, but yeah, ow.
Posted: May 9th, 2011 - 10:06am -
Phil says:
@malphrus My wife and I designed a new display for our craft show outings inspired by a deli case. We got the jig to speed up the build a bit. It is the bees pajamas.
Posted: May 9th, 2011 - 10:07am -
The Straub says:
Learn something new every day. I'm going to fit Kreg Jig into a conversation today
Posted: May 9th, 2011 - 10:07am -
keifel says:
whatever it is, it looks cool.
Posted: May 9th, 2011 - 10:09am -
Chuck Damage says:
Hardware rules balls.
Posted: May 9th, 2011 - 10:17am -
keeperofthefort says:
dang, worked in a woodworking door/trim shop for a long time and never used one.
Posted: May 9th, 2011 - 10:41am -
Hungarian Moustache says:
Phil said Butt.
Posted: May 9th, 2011 - 11:09am -
Capn J says:
Ooh, I want one of those!
Posted: May 9th, 2011 - 11:33am -
Ksee says:
Me too.
Posted: May 9th, 2011 - 12:09pm -
Paulie says:
Nice, I could screw up a bunch of easy wood projects with one of those lol.
Posted: May 9th, 2011 - 1:02pm -
Mr. Mystery says:
Interesting little contraption you have there.
Posted: May 9th, 2011 - 6:38pm -
Savvystache says:
cool tool!
Posted: May 9th, 2011 - 7:03pm -
falfa says:
no kidding? You woodwork?
Posted: May 11th, 2011 - 7:37pm -
Site closed!
Unfortunately, Moustache May can't last forever.. the site is closed until 2011.